/ Telefon: 776 858 147

Obchodní podmínky

Nákupní řád

- objednávku můžete provést vložením zboží do virtuálního košíku. Poté, co máte všechno zboží vložené do košíku, klikněte na tlačítko "Košík" umístěné v horní části eshopu na pravé straně. Dostanete se na seznam zboží v košíku. Nyní stačí pod seznamem zboží kliknout na tlačítko "Pokračovat v objednávce", na následující stránce zvolit požadovaný způsob odeslání a vyplnit adresu. Poté kliknout na tlačítko "Odeslat objednávku".

- zboží zasíláme pouze po České republice a jako dopravce slouží Česká Pošta a.s.

Kvalita zboží

Na kvalitě si u nás v eshopu velmi zakládáme a proto do nabídky umisťujeme pouze zboží ve výborném stavu. Zboží je čisté, bez závad a nejeví známky opotřebení.

Jak vybírat ?

Aby Vám oblečení dobře sedělo, je třeba se při výběru orientovat podle naměřených rozměrů. Oblečení pochází z různých zemí a je tedy značeno různými způsoby. Pokud je na oděvu uvedena velikost, o které si myslím že neodpovídá, uvedu v eshopu dle mého názoru správnou velikost.

Jak zaplatit:

Způsob platby si zákazník zvolí v posledním kroku odeslání objednávky a má následující možnosti

bankovním převodem na účet, který naleznete v emailu potvrzujím objednávku

objednávky do 500,- Kč - poštovné a balné 74,- Kč
objednávky od 500,- Kč do 1 000,- Kč - poštovné a balné 64,- Kč
objednávky nad 1 000,- Kč - poštovné a balné ZDARMA

dobírkou

objednávky do 500,- Kč - poštovné a balné 99,- Kč
objednávky od 500,- Kč do 1 000,- Kč - poštovné a balné 84,- Kč
objednávky od 1 000,- Kč do 1 400,- Kč - poštovné a balné 69,- Kč
objednávky nad 1 400,- Kč - poštovné a balné ZDARMA

Ceny jsou konečné. Nejsme plátci DPH.

Expedice zboží

Zvolí-li si zákazník platbu předem na účet či složenkou, bude zboží expedováno po připsání platby na účet. V případě platby dobírkou je pak zboží expedováno po objednání. Objednané zboží posíláme jako balík prostřednictvím České pošty.

Zboží je odesíláno 3x týdně. Většinou v pondělí, středu a pátek.

V případě, že si přejete zboží odeslat později, stačí se o tom zmínit v poznámce objednávky nebo zaslat email.

Co když si zásilku zákazník nepřevezme

Pokud si zákazník zásilku nepřevezme od dopravce a ta se po vypršení úložní doby vrátí zpět provozovateli, má provozovatel nárok požadovat po zákazníkovi uhrazení poplatku 99,- Kč za zbytečně vynaložené poštovné.

Reklamační řád

Zákazník má právo na vrácení zboží (v původním stavu) do 14 dnů bez udání důvodů. Pokud tak chcete učinit, stačí zaslat zboží na adresu Kejzlarová Šárka, Jaselská 821, Jičín 506 01, přiložit kopii nebo originál faktury a lístek s číslem účtu, na který chcete vrátit peníze. Náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník.

Za zboží poškozené při přepravě nenese provozovatel žádnou odpovědnost. Při převzetí zásilky si prosím důkladně zkontrolujte, zda přepravní obal není poškozen a případnou škodu reklamujte neprodleně při převzetí zásilky u zaměstnance České pošty. V případě zjištění vad, které nebyly uvedeny v popisu zboží nebo na ně nebyl zákazník dodatečně upozorněn má zákazník právo uplatnit reklamaci u prodávajícího. Tato reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne uplatnění reklamačního nároku. Náklady na přepravu zboží k prodávajícímu hradí zákazník. V případě vrácení zboží je platba realizována bezplatně zpět na bankovní účet zákazníka. Pokud zákazník požaduje platbu složenkou na adresu, bude účtován poplatek 35 Kč,-.

Ochrana osobních údajů

Prohlašujeme, že se při zpracování osobních údajú provozovatel řídí zákonem č.480/2004 Sb., o ochraně osobních údajů. Zákazník má kdykoliv právo požádat o vyřazení svých údajů z databáze, popřípadě upravit údaje o své osobě.

Něčemu nerozumíte ?

V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás prosím kontaktujte na email info@megasecondhand.cz a my Vám na vše rádi odpovíme a případně poradíme s nákupem.

Provozovatel a osoba zodpovědná za provoz obchodu:

Kejzlarová Šárka
Jaselská 821
Jičín
506 01
IČ: 75203529
Telefon : 776 858 147